Etyczne pozycjonowanie to jedyna słuszna metoda

wpis w: Porady, Pozycjonowanie | 0

Etyczne pozycjonowanie to jedyna słuszna metoda

Na rynku nie brakuje agencji, które trudnią się fachowym pozycjonowaniem stron www (przykład tutaj). Nie brakuje też zupełnych amatorów obiecujących błyskawiczne efekty. W tym miejscu warto odwołać się do starego powiedzenia „co nagle to po diable”. Z całą pewnością odwoła się do niego sam Google, który odpowiednio „nagrodzi” właściciela witryny wypozycjonowanej poprzez SPAM.

 

Pod pojęciem etycznego pozycjonowania należy rozumieć zbiór działań wewnętrznych i zewnętrznych, których celem jest podniesienie rankingu strony w wynikach wyszukiwania. Należy jednak zaznaczyć, że mówimy tu wyłącznie o technikach spotykających się z aprobatą giganta z Mountain View. Wśród nich należy wymienić:

 

  • bezpłatne pozyskiwanie odnośników (wyłącznie naturalne),
  • optymalizację kodu strony,
  • optymalizację zawartości tekstowej,
  • optymalizację zawartości graficznej,
  • przygotowanie odpowiedniej struktury strony,
  • optymalizację strony pod kątem wyświetlania jej zawartości na urządzeniach o różnej przekątnej ekranu.

 

Co niezwykle istotne, wszystkie te zabiegi czynią stronę znacznie bardziej wartościową nie tylko dla botów Google, ale przede wszystkim z punktu widzenia użytkowników. Samo zbudowanie rankingu strony wystarczy żeby przyciągnąć użytkownika, ale nie wystarczy żeby zatrzymać go na stronie. Wartościowy content (dostarczany w sposób regularny) to w tym przypadku podstawa.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *